Terug

11 juli 2009 - Kerkdriel, Nederland

Het zit erop. Na 14 maanden zijn we weer thuis. Het was geweldig, onbeschrijfelijk en bijzonder. Met hoogte- en dieptepunten. Letterlijk.

De top drie hoogtepunten:
1. Parachute springen in Auckland, Nieuw Zeeland: 4 kilometer.

2. Een helicoptervlucht over Mount Cook, Nieuw Zeeland: 2 kilometer
3. Een ballonvaart tijdens zonopkomst over het karstgebergte in Yangshuo, China: paar honderd meter

De top drie dieptepunten:
3. Duiken op de Poor Knights Islands, Nieuw Zeeland: 18 meter

Top vijf regio’s:
1. Mongoli
ë
2. Nieuw Zeeland 3. Borneo, Maleisië (Sabah en Sarawak)
4. West Australië
5. Flores, Indonesië

1. Dion:
    11 juli 2009
    Wij zijn blij dat jullie er weer zijn....! We gaan er vier gezellige dagen van maken op de kermis. Groetjes Gerard & Dion
  2. Leny:
    11 juli 2009
    Zoals we al eerder schreven Van harte Een Welkom Thuis in Kerkdriel. Nu eerst gaan genieten van de kermis en daarna hopen wij jullie snel te zien.
    Bijzonder gezellige kermisdagen met volgens ons vele bekenden en veel vertellen. Smeer af en toe de keel maar.
  3. Theo en Henny Kouwenhoven:
    12 juli 2009
    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn.
    Voor ouders is het niet altijd fijn als
    je kids zo ver weg zijn.
    Hopelijk kunnen jullie weer wennen in het
    kikkerlandje, genaamd, Nederland.
    Doei, doei
  4. Peter en Nel:
    12 juli 2009
    HOi goed te horen dat jullie weer thuis zijn Welkom Home.
    Geniet eerst maar lekker van de kermis.

Groetjes Peter en Nel.
  5. leon en monique:
    ha,
    goed ook dat jullie weer terug in Driel zijn. Jullie mam en pap zullen gelukkig zijn. Het was heel bijzonder en leuk jullie ervaringen via de website te mogen volgend. Jullie hebben geweldige ervaringen opgedaan en neemt niemand jullie weer af.

groet Leon en Monique Lard en Fleur
  6. Claudia en Henk:
    13 juli 2009
    Hi Arjan en Albertine,

Welkom thuis!
    Bij ons is de ontwenning begonnen....over zijn de mooie uitzichten vanuit m'n kamer, onleesbare menu's en maar afwachten wat je hebt besteld, geen diepte- en hoogtepunten meer vergelijkbaar met die van jullie.
    We kunnen niet wachten tot we weer weg kunnen....

Suc6 met wennen en ontwennen!

Groetjes
    Henk en Claudia
  7. Ben:
    16 juli 2009
    Hey guys,

glad you are safe and enjoying home. Shame though we didn't have the chance to meet up again to climb another mountain together. Ah well, one day... Greeting from beautiful Borneo!

Ben
  8. marjo en Mart:
    19 juli 2009
    Hi Albertine en Arjan
    Computer weer gemaakt na 2 maanden. Zijn julie weer een beetje ingeburgerd of is dat nog wennen/ Je hebt ondertussen de kermis ook al gehad. Laat even weten hoe het gaat . Ben erg benieuwd. veel liefs....tante Marjo en ome Mart